پاورپوینت راههای رسیدن به موفقیت (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-راههای-رسیدن-به-موفقیت-(⭐⭐⭐)
پاورپوینت راههای رسیدن به موفقیت (⭐⭐⭐)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 1024 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 22 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
راههای رسیدن به موفقیت
گاه زخمی که به پا داشته ام ...
زیر و بمهای زمین را به من آموخته است .
راه‌های رسیدن به موفقیت
خواستن توانستن است . من باید موفق بشوم . من باید درستکار باشم . من باید تصمیم اساسی برای موفق شدن بگیرم . من باید خوب درس بخوانم . من باید با معدل خوب قبول شوم . من باید تلاش کنم . من باید موانع موفقیت را بردارم . من باید، باید، باید ...

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.