لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 53 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
برنامه بازاریابی
شرکت پست در سال 88
با رویکرد جذب بازارهای هدف
3
مقدمه
برنامه ریزی عملیاتی به عنوان یک ابزارمدیریتی محسوب می شودکه بمنظور ارتقاءسطح فعالیت اقتصادی شرکت وحفظ تعادل بین اهداف ، منابع وموقعیت های متغییر دربازارفعالیت های اقتصادی تدوین می گرددوهدف آن راهبردشرکت به منظوردست یابی به رشدلازم وسودرضایت بخش است.
دربرنامه ریزی عملیاتی مهمترین عامل پیش بینی مسیرفعالیت شرکت(تولیدمحصول ویاخدمات-تعیین میزان وسهم دربازار)با تعیین جدول زمان بندی اجرای آن می باشد.
موقعیت ها را بایداز طریق مطالعه مستمرمحیط فعالیت شرکت شناسائی نمود.تجزیه وتحلیل موقعیت ها دربازارکمک موثری دربهبودعملکرداقتصادی شرکت خواهدداشت و با استفاده از موقعیت ها دربازاررقابتی است که می توان سهم بازار خودراافزایش داده تا به درآمدوسودموردانتظاردست یافت.
کنترل ونظارت براجرای برنامه به منظورحصول اطمینان ازدست یابی به اهداف سالانه می باشدکه نیازمندتعریف وتعیین دقیق اهداف برنامه واندازه گیری عملکردشرکت دربازاراست.
لذا انتظار میرود مدیریت های اجرائی بادرنظرگرفتن بازارهای موجود در محیط فعالیت خود (بازارهای استان)نسبت به اجرای برنامه اهتمام لازم واقدام جدی به عمل آورند.
4
پیش بینی ترافیک بازاریابی
پیش بینی درآمد بازاریابی
تعیین بازارهای هدف به تفکیک استانها
بخش کمی
5