لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 26 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :
بنام خدا
فصل دوم کتاب علوم نهم
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 20 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
محمد رضا طبیبی
نظریه پردازی داده بنیاد Grounded Theory
روش تحقیق چیست
چگونگی کاربست ابزارهای تحقیق در کسب معرفت از منبع معرفت
تاریخچه نظریه پردازی داده بنیاد
ابداع توسط بارنی گِلِیسِر (متولد 1930) و آنسِلم استِراوس (1996- 1916) در اوایل دهه 1960؛
عنوان را ابتدائا «روش تطبیق مستمر» نهادند.
معادل های فارسی (Grounded Theory ) : تئوری بنیادی، تئوری مبتنی برداده ها، تئوری مفهوم سازی بنیادی، نظریه مبنایی، نظریهسازی، رویش نظریه ، تئوری برخاسته ازداده ها ، و نظریه پردازی داده بنیاد
”نظریه مبنایی“ نوعی استراتژی کیفی است که برای تدوین تئوری در مورد یک پدیده به صورت استقرایی، مجموعه ای سیستماتیک از رویه ها را بکار می برد .»
مفاهیم نظریه پردازی داده بنیاد
کدگذاری: استخراج مفاهیم از داده های خام بر حسب محتواها و ابعاد؛
کدگذاری باز (کدگذاری اولیه و کدگذاری متمرکز)؛
کدگذاری محوری؛
کدگذاری انتخابی؛
مدل پارادایمی: مدل صوری ک در آن مقوله های عمده حول مقوله های هسته به تصویر کشیده شده و روابط بین آنها ترسیم می شوند.
اشباع نظری : پرشدن فضای یک مفهوم یا مقوله و عدم ظهور داده های جدید؛
مفهوم یا کد: کلمه ای که به گروه یا طبقه ای از اشیا رویدادها و کنش هایی الصاق می شود که در برخی ویژگی های عمومی مشترک هستند .
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 31 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
موضوعات درس سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع
کلیات وتاریخچه سیستم
اصول خرید عاقلانه(مدیریت خرید1)
روشهای خرید(مدیریت خرید2)
مدیریت مذاکره
جنبه های حقوقی قراردادهای خرید
روش های پرداخت خرید خارجی
شیوه های پرداخت الکترونیکی
روش های انتقال کالا
روش ها وشرایط بیمه ای
ارزونوسانات نرخ ارزدرتجارت
تجارت متقابل
اصول استاندارد
سریهای استاندارد
اصول وموازین گمرکی(ترخیص)
اصطلاحات گمرکی
الف : مدیریت خرید
موضوعات درس سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع
اصول انبارداری
طبقه بندی کالا درانبار
کدگذاری وسیستم اطلاعاتی انبار
بارکد
حفاظت وایمنی درانبار
ارزیابی موجودیهای انبار
کنترل موجودیهای انبار
طراحی وکنترل فرمها ونمونه ها
تهیه مواد وقطعات یدکی
ب : مدیریت انبارداری
موضوعات درس سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع
مدیریت کانالها و شبکه های توزیع
روشهای توزیع کالا درایران قبل وبعدازانقلاب
توزیع فیزیکی کالا درایران قبل وبعد ازانقلاب
نقش تبلیغات درتوزیع وفروش محصول
نقش بسته بندی درتوزیع وفروش محصول
سازمان تجارت جهانی ( WTO )
بازار مشترک اروپا
بازار مشترک کشورهای اسلامی
سازمان همکاری اقتصادی ( ASEAN )
ج : مدیریت توزیع
اصول خرید عاقلانه(مدیریت خرید1)
تبادل سیستماتیک اطلاعات و
ارتباطات بخش خرید
تعریف مدیریت خرید
اصول خرید عاقلانه
اهداف بخش خرید
ارتباط بخش خرید با سایربخشها
مقدمه
خرید واهمیت آن
بخش خرید ومدیریت خرید
خرید به عنوان تدارکات و نقش
سیستماتیک آن
روند سیستمی در تهیه مواد اولیه
موضوعات
منابع
1- مدیریت خرید دکتر رضا مهربان از نشر البرز
2- سیستمهای خرید و انبارداری دکتر روستا انتشارات سمت
3- سیستمهای خرید و انبارداری دکتر انواری رستمی از نشرطراحان
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 33 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
واقعیت مجازی و کاربردهای فراوان آن در پزشکی
خلاصه فهرست مطالب
واقعیت مجازی چیست ؟
تاریخچه
تکنیک های virtual reality
سخت افزار و معماری یک سیستم VR
کاربردهای مختلف VR
کاربرد در پزشکی
دور نما
منابع و لینک های مفید جهت مطالعه بیشتر
تعریف مجازی - Virtual
مجازی virtual : صفتی که به فعالیت ها، اهداف، موجودات و مکان هایی اشاره دارد که واقعیت فیزیکی ندارند. بلکه تنها در شکل رقومی ( سایبر- فضا ) موجودیت دارند مثل صندوق الکترونیکی
واقعیت مجازی virtual reality
محیط الکترونیکی که با استفاده از جلوه های بصری سه بعدی واقعیت را مشابه سازی می کند اما فاقد مادیت فیزیکی هستند.
واقعیت مجازی با اختصا ر VR تولید نرم افزاری – رایانه ای از یک پنداره یا محیط که برای حواس ( بیشتر بصری ) معادل واقعیت، وانمود گردد و به فضای سه بعدی که توسط کامپیوتر ایجاد می شود، اطلاق می گردد.در حقیقت واقعیت مجازی استفاده از فناوری پیشرفته از جمله کامپیوتر و لوازم جانبی آن و ابزارهای چند رسانه ای مختلف برای ایجاد یک محیط مجازی شبیه سازی شده است. در این محیط کاربر اشیاء، حوادث و رخداد های مجازی قابل مقایسه با دنیای واقعی را با استفاده از مبدلهای طراحی شده و حسگر های خاص به طور تعاملی در دست می گیرد و تصاویر نمایشی و حرکتی را مشاهده می کند طوری که فرد گمان کند در محیط واقعی قرار گرفته است.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 64 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
به نام خدا
Conflict Management مدیریت تعارض
3
تعارض را باید از دید گروههای درگیر آن مورد توجه قرار داد
اینکه اصولاً تعارض وجود دارد یا نه، به نوع پنداشت و ادراک ما بستگی دارد.
اگر هیچکس از وجود تعارض اطلاعی نداشته باشد، در آن صورت پدیده ای به نام تعارض وجود ندارد
4
گاهی در گروهی عده ای درگیر تعارض هستند در حالیکه هیچ تعارضی وجود ندارد زیرا اعضای آن چنین می پندارند.
وجود تعارض در بین افراد در گرو پنداشت آنهاست.
سایر تعریفهای این واژه عبارتند از : تضاد ، کمیابی، سد و مانع
5
تعارض وقتی به وجود می آید که دو گروه وجود داشته باشند که دارای تضاد هدف و منافع باشند.
مسایلی مثل پول ، کار ، حیثیت، قدرت و یا هرچیز دیگری نامحدود نیست.
کمیابی آنها باعث ایجاد تعارض در افراد میگردد، بنابراین دو گروه با هم به مخالفت بر می خیزند.