لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 66 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
ایمنی اداره
چرا ما اینجاییم؟
هرساله 6میلیون حادثه شغلی داریم
هر ساله 500 هزار کارگر بر اثر خواب الودگی،لغزیدن یا سقوط صدمه می بینند.
40 هزار حادثه در ادارات به دلیل نبود وقت کافی برای کار اتفاق می افتد.
تغییر شیوه کار و رفع خطرات محل کار از حوادث پیشگیری می کنند.
استاندارد OSHA برای ایمنی اداره چیست؟
1910.1200 – Hazard Communication
29 CFR Subpart D – Walking-Working Surfaces
1910.38 – Employee Emergency Plans and Fire Prevention Plans
Others depending on the office environment
باوجود این که آ یین نامه ی خاصی برای ایمنی اداره وجود ندارد،به چند مورد زیر مربوط است:
در حال حاضر
بر پایی مکان های کار مناسب با ایتم هایی می توانند از حوادث پیشگیری کنند.این موارد شامل :
کاهش خطر اختلالات اسکلتی عضلانی
کاهش استرس های فیزیکی بر بدن
اگاهی در مورد اطراف
کاهش خشونت و بی حرمتی
خطرات الکتریکی و حریق رایج و چگونگی مقابله با ان ها
در حال حاضر ( ادامه )
چگونگی شناسایی مواد خطرناک و کار کردن با ان ها به طور مناسب
تقاضای برنامه ریزی برای امور اورژانسی
نیاز به فعالیت های اورژانسی مختلف که می تواند اتفاق افتد شامل اجتماع یا فرا خوان