ppt پاورپوینت آشنایی با خرمالو (با کیفیت)

پاورپوینت-آشنایی-با-خرمالو-(با-کیفیت)
پاورپوینت آشنایی با خرمالو (با کیفیت)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .pptx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 1038 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 21 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

1
آشنایی با خرمالو
پاییز 89
2
گیاهشناسی خرمالو
خرمالو یا خرمندی با نام علمی diospyros kaki) ) درختی دو پایه از تیره آبنوس سانان ( ebenacees ) میباشد.
3
گل نر کوچک و به تعداد 2 یا 3 گل در کنار برگها وجود دارد.گلهای ماده تک گل هستند و روی شاخه های یکساله و جوان پدیدار میشوند.گل نر و ماده از هم جدا و روی دو پایه هستند و گلهای دوجنسی درهر یک از درختان وجود دارد.
تعداد پرچم ها غالبا 16عدد است.
خرمالو هایی که در ایران هستند دارای گلهای دو جنسی اند و گلهای نر بیشتر به صورت 2 تا 3 تایی روی گیاه ظاهر میشوند.
4
برگ خرمالو
برگ های درخت خرمالو ساده و منفذدار، متناوب،کامل،چرمی و نسبتا ضخیم اند.
5

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ppt پاورپوینت سلف

پاورپوینت-سلف
پاورپوینت سلف
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 138 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 19 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
سلف
اگر مقدار سیم روپوش دار مسی را به صورت حلقه هایی مطابق شکل زیر بپیچیم سلف به وجود می آید .
وظیفه سلف:
یک سلف م ی ‌تواند انرژی الکتریکی را در خود ذخیره نماید و ولتاژ القاء
شده در سلف، با آهنگ تغییرات جریان نسبت به زمان متناسب است .
سلف را با نماد L نمایش داده و واحد اندازه‌گیری آن هانری می‌باشد.
مقدار L به تعداد دور سیم‌پیچ و جنس هسته آن (مثلاً هوا یا آهن)
بستگی دارد. سلف را برای مقاصد مختلف به صورت سری یا موازی در
شبکه قرار می‌دهند. به عنوان مثال می‌توان به بوبین قطع و وصل
بریکرها و یا راکتورها در پست‌های فشار قوی اشاره نمود.
انواع کاربردهای سلف در الکترونیک:
برای تولید میدان مغناطیسی آهنربا ، مدار هماهنگی ( آنتن ) در رادیو وتولید فرکانس از آن استفاده می شود
تقویت میدان مغناطیسی در سلف :
برای تقویت میدان مغناطیسی حلقه های سیم را روی هسته آهنی می پیچند .
اندوکتانس :
اندوکتانس خاصیتی است که با تغییر در شد جریان مدار مخالف
میکند. اصولا تمام هادی ها دارای اندوکانس هستند.هر سلف یا خود
القا از چند دور سیم که اطراف یک هسته پیچیده شده است تشکیل
میگردد هسته سیم پیچ ها میتوانند از یک ماده مغناطیسی مثل آهن و
یا از یک غیر مغناطیس نظیر هوا باشد . در اثر عبور جریان متناوب
از سیم پیچها ، میدان مغناطیسی متغیری در اطراف سیم پیچها
بوجود می اید که این میدان متغیر با زمان نیز به نوبه خود یک
یک ولتاژ القائی تولید می کند که آنرا نیروی محرکه الکتریکی یا emf
میگویند .لذا توجه داشته باشیم که اندوکتانس ،تنها در مقابل
ولتاژهای ac بوجود می آید ، زیرا ولتاژ ثابت dc به لحاظ اینکه
نمی تواند میدان مغناطیسی متفیر با زمان ایجاد نماید ،لذا ولی اثر
اندوکتانس در سیم پیچ نیز نمیتواند بکند.
واحد اندوکتانس هانری( H ) است که از نام ژوزف هانری فیزیکدان
آمریکائی گرفته شده است .بنا به تعریف ، یک هانری ،اندوکتانس سیم
پیچی است که اگر شدت جریان یک آمپری از آن بگذرد ، ولتاژ یک
ولتی در سیم پیچ ظاهر میگردد. در عمل از واهد های کوچکی نظیر
میلی هانری یا میکرو هانری استفاده میکنیم.
اندوکتانس معادل در مدارات سری و موازی از فرمول های زیر

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ppt پاورپوینت بازار انحصار چند جانبه (با کیفیت)

پاورپوینت-بازار-انحصار-چند-جانبه-(با-کیفیت)
پاورپوینت بازار انحصار چند جانبه (با کیفیت)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 164 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 25 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه
مقدمه
بازار: همه خریداران و فروشندگانی که به داد و ستد کالا یا خدمت خاص می پردازند.
ساختار بازار: سامانه تعداد تولید کنندگان محصولی خاص که در تعامل با خریداران هستند. انواع حالت‌های ساختار بازار به صورت زیر است:
رقابت کامل : تعداد زیادی خریدار و فروشنده با کالا و خدمت یکسان در بازار وجود دارند.
رقابت انحصاری : تعداد زیادی فروشنده یک نوع محصول خاص و تعداد زیادی خریدار وجود دارند، ولی فروشندگان از طریق ایجاد تمایز در محصولات خود به رقابت می‌پردازند.
انحصار چندجانبه : تعداد معدودی فروشنده و تعداد زیادی خریدار وجود دارد.
انحصار کامل: فقط یک فروشنده و تعداد زیادی خریدار در بازار وجود دارد.
انحصارکامل در طرف تقاضا : تنها یک خریدار و تعداد زیادی عرضه کننده در بازار وجود دارد .
انحصار چندجانبه در طرف تقاضا : در این حالت، تعداد فروشندگان محصول در بازار بسیار زیاد است، ولی تعداد کمی خریدار در بازار وجود دارد.
( جزئیات ساختار بازار و ویژگی آنها در صفحه 42 کتاب )
بازار انحصار چند جانبه
در این ساختار، فعالیت هر فروشنده بر رفتار دیگر فروشندگان تأثیر خواهد گذاشت.
در ساختار بازار انحصار چند جانبه وابستگی متقابل بین بنگاههای صنعت مهمترین ویژگی منحصر به فرد بازار انحصار چند جانبه در مقایسه با ساختار سایر بازارهاست. این وابستگی متقابل نتیجه طبیعی تعداد معدود آنهاست ؛ زمانی که یکی از آن بنگاهها قیمت خود را کاهش دهد، با تبلیغات و نیز معرفی مدلهای جدیدی از محصول، سهم فروش خود را افزایش خواهد داد. در این حالت، منحنی تقاضا به سمت بالا منتقل می شود و سایر انحصارگران عکس العمل نشان می دهند. حال، عکس العمل های زیاد و متفاوتی توسط سایر انحصار گران چند جانبه در مقابل عمل انحصارگر اول بروز می کند .
مدل های انحصار چند جانبه
شرایط
مدل اقتصادی
وجود دو بنگاه در بازار، یکسان بودن هزینه تولید محصول برای دو بنگاه، ناتوان بودن برای تشخیص وابستگی متقابل
کورنات
وجود دو بنگاه در بازار، ثابت تصور کردن قیمت محصول به جای میزان تولید
برتراند
وجود دو بنگاه در بازار، مشابه بودن منحنی تقاضا برای محصولات هر بنگاه و محدودیت ظرفیت تولیدی
اج. ورث
برقراری شرایط مدل کورنو، توانایی تشخیص وابستگی متقابل دو انحصارگر
چمبرلین
وجود داشتن چند بنگاه در بازار، شکسته شدن منحنی تقاضا، انعطاف ناپذیر بودن قیمت، ناتوانی در تغییر مقدار تقاضا با استفاده از نوسانات قیمت، استفاده از عوامل رقابتی بجز قیمت نظیر: کیفیت، تنوع مارک و مانند اینها
سوئیزی
وجود داشتن چند بنگاه در بازار، سیاستگذاری متمرکز بنگاه ها برای هدایت بازار، وجود اشتن دو حالت تبانی کامل و متمرکز و نیز تا حدی انعطاف پذیر با سهمیه بندی بازار
کارتل

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ppt پاورپوینت رویکرد مبتنی بر منابع

پاورپوینت-رویکرد-مبتنی-بر-منابع
پاورپوینت رویکرد مبتنی بر منابع
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 54 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 43 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

رویکرد مبتنی بر منابع
Resource Based View
فهرست منابع و ماخذ
مدیریت راهبردی در اندیشه نظریه پردازان ، دکتر حسین رحمان سرشت ، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی ، تهران 1383.
Mansour Javidan ,”Core Competence: What Dose It Mean in Practic ? “, University of Calgary, Canada,1998.
Jay Barney, “Firm Resource and Sustained Competitive Advantage”, Texas A&M University, Journal of Management, 1991.
Fahy , John and Alan Smithee . 1999. "Strategic Marketing and the Resource Based View of the Firm ."Academy of Marketing Science Review
John L.Thompson , "Strategic Management: Awareness and Change", University of Huddersfield, UK, 1994.
Johnson & Shoules ,” Strategic Management ”.
اجرای راهبرد- رویکرد مبتنی بر منابع- توانمندی محوری Resource Based View
موفقیت عملکرد شرکت و راهبردهای انتخاب شده(دو رویکرد):
1- تحلیل محیطی (بیرونی) – مدل بنیادی سازمان صنعتی و مدل محیطی مزیت رقابتی- مدلهای جذابیت صنعت (عملکرد تابع متغیرهای محیطی)
2- تحلیل درونی – مدل رویکرد مبتنی بر منابع (عملکرد تابع توانمندیهای محوری)
مفروضات مدل محیطی مزیت رقابتی :
1- منابع استراتژیک تحت کنترل شرکتها در درون یک صنعت یا گروه یکسان هستند.
(پورتر – روملت )
2- عدم تجانس منابع در یک صنعت یا گروه (احتمالا ناشی از ورود داده های جدید) عمر کوتاهی خواهد داشت زیرا می توانند در بازار مبادله شوند بنابراین بسیار قابل انتقال هستند(بارنی 1986 و هیرشیفر19820)
اجرای راهبرد- رویکرد مبتنی بر منابع- توانمندی محوری Resource Based View
مفروضات مدل مبتنی بر منابع :
1- منابع استراتژیک تحت کنترل شرکتها در درون یک صنعت یا گروه نامتجانس هستند.
2- این منابع بصورت کامل در میان شرکتها قابل انتقال نیستند پس عدم تجانس بطول می انجامد.
وجه تمایز رویکرد مبتنی بر منابع :
1- برنامه ریزی راهبردی بهتر با درک جامع از منابع ،‌ قابلیتها و توانمندیهای محوری که موجب درک بهتر منابع مزیت رقابتی شرکت
2- هم افزایی بهتر در اثر هماهنگی میان راهبردهای واحدهای تجاری راهبردی و یادگیری جمعی سازمانی
3- بدلیل تردید در خصوص مفروضات مدل محیطی مزیت رقابتی (جاویدان)، و با توجه به پدیده هایی که کاربرد مدل محیطی را زیر سئوال بردند پارادایم مدیریت راهبردی از تحلیل محیطی به تحلیل توانمندی داخلی انتقال یافت(لورنژ). نکته !
رویکرد مبتنی بر منابع- سلسله مراتب
سلسله مراتب استراتژیک
سلسله مراتب توانمندی ها
توانمندی های محوری
توانمندی ها
قابلیت ها
منابع
استراتژی وظیفه ای (وظایف بخشها)
استراتژی SBU
استراتژی شرکت (CEO)
بیانیه ماموریت ( CEO )
Mansour Javidan ,”Core Competence: What Dose It Mean in Practic ? “, University of Calgary, Canada,1998.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ppt پاورپوینت جدیدترین تکنولوژی ها و اختراعات

پاورپوینت-جدیدترین-تکنولوژی-ها-و-اختراعات
پاورپوینت جدیدترین تکنولوژی ها و اختراعات
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 516 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 14 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
جدیدترین تکنولوژی ها و اختراعات
ساعت رویائی
کسانی که با خوابیدن مشکل دارند و مدت زمان زیادی طول میکشد تا به خوب بروند 10 دقیقه پس از بستن این ساعت به خواب میروند. این ساعت با سیگنالهائی که روی نبض ایجاد میکند, بدن را به خوابیدن تحریک میکند. همچنین اگر این ساعت را برای بیدار شدن تنظیم بکنید, باهمین تکنیک در همان ساعت شما را سرحال و شاداب بیدار میکند.
بالش هوشمند
این بالش برای کسانی است که در هنگام خواب خروپف میکنند! اگر شما در هنگام خواب خورپوف کنید این بالش با تشخیص صدای خروپوف بصورت خودکار شروع به ویبره کرده و شما را به آرامی از خواب بیدار میکند.همچنین صدای خروپوف شما را ضبط میکند تا نتوانید منکر آن شوید !
چتر رنگارنگ
این چتر میتواند امواج تلوزیونی را دریافت نموده و از طریق پروژکتوری که داخل آن قرار دارد , تصاویر را در داخل چتر پخش کند. همچنین امکان ضبط 20 ساعت تصویر به این طریق را دارد.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.