لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 66 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 22 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
تاسیسات الکتریکی
سرفصلها
مقدماتی در باره مهندسی روشنایی و ضرورت آن
آشنایی با کمتیهای اصلی روشنایی
منابع نور (لامپهای رشته ای- تخلیه گازی-ترکیبی)
محاسبات روشنایی به روش نقطه ای
محاسبات روشنایی به روش شار نوری (روش نیمه دقیق یا ضریب فضا- روش دقیق یا ضریب ناحیه ای)
روشنایی خارجی
محاسبات تابلوها
محاسبات کابلها
حفاظت و کنترل
طراحی تاسیسات برق مراکز صنعتی
زمین کردن در تاسیسات الکتریکی
تاسیسات برقی جریان ضعیف (تلفن- آنتن-اعلان حریق و..)
مقدمه ای بر روشنایی
حس بینایی (مهم ترین حس انسان)
مطابقت دادن اجزای دستگاه بینایی انسان با نور خورشید در بلند مدت
گذران زمان در زندگی امروزی در فضاهای بسته و استفاد از نور مصنوعی
لزوم دقت در طراحی روشنایی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 331 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
نام درس:
پژوهشهای عملی انفرادی در روان شناسی عمومی
(پایان نامه)
پایان نامه:
پایان نامه، همانطور که از نام آن مشخص است واحد درسی پایانی دانشجو در یک مقطع تحصیلی است که دانشجو به صورت انفرادی تلاش می کند، موضوع یا مسئله ای تحقیقی را در مدت زمانی مشخص تحت بررسی قرار دهد.
اهداف درس:
آشنایی دانشجو بانحوه اجرا و گزارش یک تحقیق عملی و علمی به منظور شناسایی و حل مسایل مرتبط با رشته تحصیلی(روان شناسی عمومی) هدف اصلی این واحد درسی است.
اهداف درس:
علاوه بر این دانشجو سعی می کند با استفاده از مطالب قبلا یادگرفته شده(کلیه واحدهای نظری و عملی) موضوعی که مورد علاقه و نیاز است را با راهنمایی و مشاوره اساتید بررسی نماید.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 17 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
الگوی دریافت مفهوم
تنیسون و همکارانش (1986) تحقیقات مهمی درباره یادگیری
مفاهیم انجام دادند. این محققان دو نوع آموزش را با با هم مقایسه
کردند. در یک نوع آموزش به دانش آموزان ابتدا تعریف مفهوم و
سپس نمونه ها و مثال ها ارائه می شود.در نوع دیگر آموزش ابتدا
نمونه ها و مثال ها عرضه می شودو سپس دانش آموزان خودشان
ویژگی های مفهوم و تعاریف را بدست می آورند. نتایج این تحقیق
نشان داده است که روش دوم یعنی وقتی بررسی نمونه ها مقدم بر
بحث درباره ویژگی ها و تعاریف مربوط به مفهوم مطرح می شود
مطالب برای مدت طولانی تری در ذهن دانش آموزان باقی می ماند
الگوی دریافت مفهوم
الگوی دریافت مفهوم بر این اساس و به منظور کمک به دانش آموزان در یادگیری موثرتر مفاهیم و براساس مطالعات برونر پیرامون شیوه ی تفکر طراحی گردیده است. در این الگو مفاهیم و تعاریف به طور مستقیم در اختیار دانش آموزان قرار نمی گیرد. ابتدا نمونه هایی که برخی از آنها ویژگی های مفهوم مورد نظر را دارا هستند و برخی دیگر فاقد آن ویژگی ها هستند ( نمونه های مثبت و منفی) در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان با مقایسه این نمونه ها به مفاهیم دست می یابند.
مراحل اجرای الگو
1- عرضه مطالب وشناسایی مفهوم
2- آزمون دستیابی به مفهوم
3- تحلیل شیوه های تفکر
1- عرضه مطالب وشناسایی مفهوم
الف- گزینش مفهوم مناسب و سازماندهی آن در قالب نمونه های مثبت و منفی توسط معلم
ب - مقایسه نمونه های مثبت و منفی با یکدیگر و فرضیه سازی توسط دانش آموزان.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 273 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
1
2
روش تحقیق در حسابداری
3
اهداف درسی:
1- آشنایی با اصول و مفاهیم تئوری و عملی روش تحقیق
2- آشنایی با چگونگی بکارگیری تکنیک های روش تحقیق در حسابداری
4
محتوای آموزشی:
1- مطالب کلاسی
2- کتب
3- مقالات علمی
4- بازدید علمی از مراکز پژوهشی و کتابخانه
5
منابع و ماخذ اصلی درسی:
انتشارات
نام مترجم
یا مترجمان
نام نویسنده
یا نویسندگان
عنوان
ردیف
سمت
-
محمدرضا حافظ نیا
مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم اجتماعی
1