لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 21 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
2
اتوآنالایزر (Auto analyzer)
اتوآنالایزر (Auto analyzer)
اتوماسیون آزمایشگاهی از سال 1950 با افزایش تقاضای تستهای متنوع آزمایشگاهی شروع شد و آزمایشگاهها را قادر به انجام حجم کاری زیادتر و متنوع تر در زمان کوتاهتر بدون نیاز به افزایش پرسنل فراهم ساخت.
اتوآنالایزر بیوشیمی دستگاهی است که جهت اندازه گیری غلظت متابولیت ها، الکترولیت ، پروتئین ها و داروهای موجود در سرم،پلاسما، ادرار، مایع و سایر مایعات بدن با دقت و صحت زیاد بکارمی رود
1ـ افزایش سرعت کار آزمایشگاه
2ـ کاهش خطاهای انسانی
3ـ افزایش دقت و صحت نتایج
4ـ صرفه جویی در مصرف نمونه و مواد مصرفی
5ـ کاهش هزینه های پرسنلی
کاربرد این دستگاه مزایای آزمایشگاه دارد از جمله اینکه:
اساس کار این دستگاه همانند بسیاری از تجهیزات آزمایشگاهی مبتنی بر میزان جذب نوری مواد آزمایش شده استوار است البته این دستگاه ها دارای برنامه های کامل جهت انجام تمام مراحل آزمایش بصورت اتوماتیک می باشد. حتی برخی از آنها دارای یخجال برای نگهداری محلول ها و کیت های آزمایش می باشند.
سیستم های اتوآنالیزور همانند دستگاههای مثل فتومتر و کمی لومیسناس در دو حالت وجود دارد:
1ـ سیستم های open
2ـ سیستم های closed
در سیستم open اپراتور قادر است پارامترهای تست را تغییر داده و از کیت های متنوع موجود در بازار استفاده نماید. در حالیکه در سیستم های closed پارامترهای آزمایش توسط کارخانه سازنده برای کیت های خاص ی برنامه ریزی شده و قابل تغییر نمی باشند لذا بایستی فقط از کیت های مورد نظر شرکت ساز ن ده دستگاه استفاده شود.
با توجه به اینکه اکثر دستگاهها و کیت های آزمایشگاهی در کشور ما ، وارداتی هستند لذا بهتر است هنگام خرید از دستگاههای با سیستم باز خریداری شود.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 42 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
اتخاذ تصمیم عقلانی بصورت توزیع شده
آزمایشگاه سیستمهای هوشمند
www.ceit.aut.ac.ir/islab
3
رئوس مطالب
ویژگی های مکانیسم اتخاذ تصمیم
مزایده (حراج)
پارامترهای مزایده
انواع مزایده
حراج English
حراج Dutch
حراج های قیمت اول و Sealed bid
حراج Vickrey
مذاکره
ابعاد مذاکره
مذاکره در دامنه های وظیفه محور
پروتکل اعطای یکنواخت
استراتژی Zeuthen
آزمایشگاه سیستمهای هوشمند
www.ceit.aut.ac.ir/islab
4
رئوس مطالب (ادامه)
مذاکره در دامنه های ارزش محور
بحث
بحث بر مبنای منطق
مکالمه
آزمایشگاه سیستمهای هوشمند
www.ceit.aut.ac.ir/islab
5
اتخاذ تصمیم عقلانی بصورت توزیع شده
چگونه وقتی عامل ها دارای نفع شخصی هستند به توافق می رسند؟
در افراطی ترین حالت (مثلا در مواجهات zero sum ) نمی توان به توافقی رسید اما در عمل، در بیشتر حالات امکان رسیدن به توافق دو طرفه در مورد مسائل مورد علاقه دو طرف وجود دارد.
دو قابلیت برای عامل جهت رسیدن به توافق حیاتی است:
مذاکره ( negotiation )
مزایده ( auction, argumentation )
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 21 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
یکی از راه های اتصال به اینترنت استفاده از اکانت وتجهیزات ماهواره ای است که مشترکان زیادی را در سراسر دنیا در بر میگیرد. فایلهای دریافتی این مشترکان از طریق ماهواره به سمت زمین فرستاده میشود و دریافت از طریق دیش و تجهیزات مربوط امکان پذیر است. و فایلهای ارسالی نیز از طریق ماهواره صورت میگیرد که در یک رنج فرکانسی خاص ارسال میشود و قابل ردیابی است .
چکیده:
توضیحاتی اجمالی در خصوص اینترنت ماهواره ای
نحوه استفاده اینترنت پر سرعت
مروری اجمالی بر انواع اینترنت ماهواره ای
ابزارهای لازم جهت اینترنت
انواع کارتهای DVB
نگاهی دقیق تر به اینترنت آنلاین و آفلاین
مقدمه:
در این پروژه امید بر آن است که شما را هر آنچه بیشتر با تکنولوژی اینترنت ماهواره و موضوعات و کاربردهای مرتبط با آن آشنا نماییم .که خود شامل : معرفی اینترنت ماهواره ای آنلاین ( که بر دو قسم میباشد : 2Way,1Way ) که هر یک رو مورد بررسی قرار داده ایم و آشنایی با اینترنت آفلاین میباشد.
با داشتن کارت DVB به دو روش متفاوت میتوان با اینترنت ارتباط برقرار کرد :
آنلاین یا آفلاین ؟؟
آنلاین : با پرداخت مبلغ مشخصی عضو شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره ای ) مثل OpenSky می شوید (
و بعد از آن برای استفاده از اینترنت ماهواره ای با سرعت بالا می بایست با یک خط SEND معمولی به اینترنت کانکت شوید. تا فایلهای مورد درخواست شما از طریق کارت DVB و با سرعت بسیار بالا دانلود شود . ( در این روش لازم است که شما اشتراک یکی از شرکتهای فوق الذکر را برای مدت معینی خریداری نموده ( که نیاز به پرداخت هزینه دارد و رایگان نمی باشد ) و برای سند، به اینترنت معمولی کانکت باشید)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 22 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
اتانول جایگزین سوخت های فسیلی
تازه ترین سیاست ایالات متحده در راستای کاهش مصرف سوخت های فسیلی و استفاده از سوخت های جایگزین، تولید سوخت از اتانول است. دولت برای تشویق بخش خصوصی تسهیلات فوق العاده ای در اختیار تولید کنندگان ذرت و کارخانه های پالایش و تصفیه اتانول قرار داده است. سازندگان خودرو در آمریکا نیز میلیون ها خودروی اتانول سوز را تولید و روانه بازار کرده اند. تسهیلات گسترده واشنگتون برای ترویج و توسعه سوخت های گیاهی موجب رویکرد جدیدی نسبت به ذرت و اتانول تولید شده از آن شده است.
امضای قرار داد همکاری و مشارکت در تولید صنعتی اتانول، بین رئیس جورج بوش و لویس ایناسیو لولا داسیلوا رئیس جمهور برزیل که هفته گذشته صورت پذیرفت، نقطه اوج تلاش های ایالات متحده جهت استفاده از اتانول به عنوان سوخت جایگزین خودروها در هزاره سوم است.حرکت ایالات متحده به سوی تولید اتانول در مقیاس بسیار بالا، حتی موافقان طرح استفاده از اتانول به عنوان سوخت جایگزین را نیز متحیر کرده است.ناتانیل گرین از کارشناسان ارشد منابع طبیعی سازمان دفاع ایالات متحده گفت : سرعت حرکت به سمت تولید صنعتی اتانول در ایالات متحده باور نکردنی است و خوش بین ترین طرف داران اتانول را نیز قافل گیر کرده است.
مشکل اصلی زمان و هزینه تولید اتانول است. از نظر کارشناسان تنها منبع مقرون به صرفه تولید اتانول، ذرت است و حال آنکه ذرت قوت غالب مردم ایالات متحده شناخته می شود. در واقع می توان گفت : کارخانه های تولید اتانول، غذای شهروندان آمریکایی را با اشتهای وحشتناکی میل می کنند. اگرچه اتانول سوختی ایده آل جهت ارضاع استانداردهای زیست محیطی به شمار می آید، کارشناسان زمان و هزینه به نسبت زیاد تولید آن و امکان بروز بحران در بازارهای مواد غذایی ایالات متحده را محل پرسش و تامل در طرح جدید دولت برای سوخت جایگزین می دانند.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 20 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بسم الله الرحمن الرحیم اتاق بازرگانی (I.C.C)
1
اتاق بازرگانی چیست؟
اتحادیه های محلی از افراد شاغل در امر تجارت که به منظور رونق و رفاه جامعه علی الخصوص از لحاظ منافع بازرگانی تشکیل شده اند ، اتاق بازرگانی نام دارد.
هر اتاق بازرگانی معمولا یک هیئت مدیره منتخب دارد و امورمربوط ازطریق کمیته های تخصصی دنبال می شود.
از میان فعالیت هایی که معمولا توسط این کمیته ها انجام می شود ، می توان به اقدامات و تلاش های صنعتی در جذب صنایع جدید به منطقه مربوطه و تهیه اطلاعات و ارائه مشاوره به دولت در مباحثی چون اختلافات کارگری تا مباحث مربوط به مالیات ورونق صنعت گردشگری در شهرها اشاره نمود.
2
تاریخچه اتاق بازرگانی در جهان :
تاریخچه و قدمت اتاقهای بازرگانی در جهان به سال 1599دربندر مارسی فرانسه باز می گردد ، بعدها درپی صدور یک فرمان سلطنتی در سال 1701 اتاق های بازرگانی در سراسر کشور فرانسه بر پا شدند.این تشکیلات به سرعت در قرون 17و18در سراسر خاک فرانسه گسترش یافت ، پس از انقلاب فرانسه ظهور اتاق های بازرگانی به تمام اروپای غربی گسترش یافت. اولین نهاد در خارج از فرانسه در جزیره جرسی به سال 1768در خاک بریتانیا شکل گرفت.
البته این اتاقها در هرکشوری مطابق با آداب و رسوم ملی ومحلی توسعه یافتند . به همین دلیل،علی رغم ویژگی های مشترک ، تفاوتهای عمده ای نیز میان آنها وجود داشت.اما مهم ترین ویژگی مشترک آنها ، نقش و صلاحیت اتاقهای بازرگانی در عهده دار بودن نمایندگی فعالان اقتصادی در هر ناحیه بود.
3
اتاق بازرگانی و صنایع آمریکا :
در آمریکا اولین اتاق بازرگانی به سال 1768در ایالت نیویورک ایجاد شد ، و تا سال 1870 چهل اتاق بازرگانی در آمریکا تاسیس شد.
اما ایده تاسیس یک موسسه ملی برای حمایت وپشتیبانی از منافع تولید کنندگان وبازرگانان مشاغل شهروندان آمریکا ، برای اولین بار از زمان پرزیدنت ویلیام هوارد تافت رئیس جمهور وقت آمریکا در سخنرانی وی در میان نمایندگان کنگره این کشور در هفتم دسامبر سال1911اعلام شد.
او در این سخنرانی بر لزوم تاسیس یک سازمان مرکزی مرتبط با مجامع ومحافل محلی مختلف بازرگانی برای دفاع از منافع تولید کنندگان وبازرگانان وتجار آمریکا تاکید کرد ، در حال حاضر و 90 سال بعد از این سخنرانی اتاق بازرگانی ایالات متحده آمریکا با پوشش 3 میلیون واحد اقتصادی ، حدود 3 هزار اتاق محلی و فدرال ، 830 انجمن وبیش از 90 اتاق مشترک نقش بسیار فعالی در اقتصاد این کشور بازی می کند.
4
برخی از اقدامات اتاق بازرگانی آمریکا :
مرکز تربیت وآماده سازی نیروی کار) از جمله کارهای این مرکز در این زمینه:
توسعه وترویج اقدامات آموزشی وتربیتی مرتبط با نیروی کار وانجام تحقیقات وپژوهش های لازم در این زمینه ، راه اندازی دوره های آموزشی ویژه آماده سازی وتربیت نیروی کار
خدمات اطلاع رسانی بازرگانی آمریکا :
این مرکز به طور منظم آمار و ارقام مربوط به اشتغال وابعاد مختلف دیگر کسب وکار را از منابع مختلف دولتی و غیر دولتی جمع آوری کرده وآن را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد .
مالیات های معقول :
اگر چه انواع مالیات ها در آمریکا کاهش یافته است ولی باز هم قوانین مالیاتی آمریکا پیچیده بوده وبار آن هنوز بر دوش مشاغل کوچک ومتوسط سنگینی می کند . لذا اتاق بازرگانی آمریکا تلاش می کند تا علاوه بر ساده سازی قوانین مالیاتی ، کاهش های بوجود آمده را نیز دائمی کند
5