لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 25 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
سازماندهی
و ساختار سازمانی
تعریف سازمان
مجموعه ای از سیستمهای به هم پیوسته که در تعامل با یکدیگر و برای یک سری اهداف مشترک وظایفی را انجام می دهند
2
ویژگیهای سازمانهای امروزی در عصر فراصنعت
کارآفرینی
الزام بر حفظ محیط زیست
پویایی در خط مشی گذاری
تعدد سبکهای مدیریتی
سرعت انعطاف در تولیدکالا و خدمات .
رقابت جهانی
استفاده شدید از فناوری اطلاعات
تغییر ساختارهای سازمانی و کوچک سازی سازمان ها
طراحی مجدد شغل و استفاده از نیروهای موقت
تأکید بر نرم افزار
3
اهداف سازمانی
مجموعه هدفهایی است که سازمان سعی در رسیدن به آنها را دارد
اهداف سازمانی باید مبنای وابستگی اعضای سازمان به یکدیگر بوده و مخاطبین سازمان هم به آن توجه داشته باشند
مخاطبین سازمان عبارتند از : مردم ِعادی ، مشتریان ، رقبا ، تأمین کنندگانِ منابع سازمان ، مسؤلین نظامهای سیاسی ، اقتصادی و . . .
4
ساختار سازمانی
حاصل فرایند سازماندهی و طراحیِ سازمان است که به ساختِ فیزیکی (محیط واقعی و ساختمانی) و ساختِ رویه ای (خط مشی ها ی رسمی و ارتباطات کارکنان ) سازمان توجه دارد .
5
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 45 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
نام سمینار
سازمان دهی
سازماندهی بر مبنای نوع بازار در این روش سازمان را بر اساس بازارها یا مجاری بازاریابی بخش بندی می کنند و بر بازاریابی و کارآمد کردن مجاری ارتباط با بازار تاکید می شود. هنگامی که سازماندهی بر مبنای مجاری ارتباط با بازار است؛ راه هایی که سازمان به وسیله آن با مشتری ارتباط برقرار کرده و علایق وی را تحت تاثیر قرار می دهد ، مورد بررسی قرار می گیرد.در این نوع سازماندهی فعالیت ها به گونه ای برنامه ریزی می شود تا مشتریان عمده نظیر بیمارستان ها ، شرکت ها و... جذب شوند؛ در حالی که بخش بندی بر مبنای مشتری ممکن است مشتری عمده یا جزء باشد .
شکل زیر سازماندهی بر مبنای بازار را نشان می دهد
از مزایای این نوع سازماندهی می توان به تمرکز بر بازارها و مجاری آن ، گسترش فعالیت های بازاریابی موثر اشاره کرد. از مهمترین معایب می توان مشکل تعیین قیمت تمام شده در بازارهای متعدد و هماهنگ ساختن فعالیت های طراحی ، تولید کالا در مجاری متعدد بازار نام برد
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 21 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بسم الله الرحمن الرحیمسازمان آموزشی،علمی و فرهنگی کشورهای اسلامی (ISESCO)
انگیزه پیدایش
هدف از تشکیل این سازمان ایجاد همبستگی بین امت اسلامی از راه آموزش، علوم و فرهنگ، گسترش علم و فنآوری در کشورهای اسلامی، برقراری همکاری بین نخبگان مسلمان، حمایت از اقلیتهای مسلمان در کشورهای غربی و غیر مسلمان، و بهطور کلی برقراری همکاری و داد و ستد علمی، آموزشی و فرهنگی بین مسلمانان در سراسر جهان بود.
تاریخچه
می توان گفت که اولین ایده تشکیل سازمان علمی و فرهنگی برای مسلمانان از همان پگاه ورود عناصر و شاخصه های فرهنگی دنیای مدرن و عصر جدید غربی به کشورهای اسلامی وهمزمان با ایجاد بیداری و آگاهی اسلامی، در ذهن اندیشمندان و سیاستمداران کشورهای اسلامی شکل گرفته بود.
از اواخر قرن نوزده میلادی و اوایل قرن بیستم چشم انداز ایجاد چنین سازمانی مهم ترین امید اصلاح طلبان و روشنفکران مسلمان به امید دستیابی مسلمانان به اتحاد و بالا بردن سطح آگاهی آنان بود اما این ایده در نهایت در نهمین کنفرانس وزرای امور خارجه کشورهای اسلامی به تاریخ 24-28 آوریل1978 در شهر “داکار” کشور “سنگال” طی قطعنامه شماره 9/9 به توصیه” اولین کنفراس آموزشی کشورهای اسلامی” مطرح گردید.
در نهایت پس از تصویب اساسنامه آن را در یازدهمین اجلاس وزیران خارجه کشورهای عضو کنفرانس اسلامی در اسلام آباد در سال 1361 (ماه مه 1980) جهت هماهنگی و گسترش تعامل و همکاریهای آموزشی، علمی و فرهنگی با الهام از اهداف و تعالیم عالیه اسلام میان کشورهای اسلامی تأسیس گردید. اساسنامه سازمان در سال 1982 به تصویب رسید و طی سالهای 1986 تا 1997 در سه مرحله تصحیح برروی آن انجام گرفت.
ضرورت تشکیل
آیسسکو به عنوان یکی از مجامع علمی، فرهنگی و آموزشی وظیفه مهمی در ایجاد تعامل فرهنگی و علمی بین کشورهای مسلمان بر عهده دارد. این سازمان که زائیده سازمان کنفرانس اسلامی است میتواند نقطه روشنی در بسط و گسترش علم و فناوری و فرهنگ در میان ملل مسلمان و شناساندن دستاوردهای آن به کشورهای غیرمسلمان باشد. ارتباط تنگاتنگ آن با مجامع دانشگاهی و صاحبان علم و اندیشه، بهرهگیری از توان و ظرفیت دانشمندان و دانشگاهیان میتواند نقطه شروع رشد و تعالی و بالندگی روزافزون آن در عرصه بین المللی باشد.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 22 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
Lecture 11 ساختارها ی ا یندکس ثانو ی ،پردازش همزمان داده ها Secondary Index structures, Co-sequential processing (Sections 7.7-7.9, 8.1-8.2)
File Structure
ساختارها ی ا یندکس ثانو ی ،پردازش همزمان داده ها
چگونه ایندکس ها ی ثانو ی جهت ایجاد مسیری ترکیبی استفاده میگردند؟
ترکیب چند ایندکس ثانوی چگونه انجام میشود؟
روشها ی بهینه سازی ساختار ایندکس ثانوی کدامند؟
چگونه از لیست های معکوس در ساختار ایندکس استفاده میگردد؟
چگونه میتوان از ایندکس ها جهت دسته بندی اطلاعات استفاده نمود؟
انواع روشها ی اتصال ایندکس ها به داده ها کدامند؟
منظوراز پردازش همزمان داده ها چیست؟
الگوریتم مقایسه یا ادغام داده ها چگونه است؟
File Structure
ساختارها ی ا یندکس ثانو ی ( Secondary Index structures )
چگونه ایندکس ها ی ثانو ی جهت ایجاد مسیری ترکیبی استفاده میگردند؟
ترکیب چند ایندکس ثانوی چگونه انجام میشود؟ ( combination )
مثال :
فایل اطلاعات مربوط به آهنگ ها در نظر میگیریم.
می خواهیم تمام آهنگ های BEETHOVEN با تیتر symphony No . 9 را پیدا کنیم.
جدول زیر با ترکیب دو ایندکس composer و title این نتیجه را به ما خواهد داد.
با استفاده از لیست نهایی ( mached list ) و با کمک ایندکس اصلی رکوردها را میخوانیم .
RCA2626
DG18807
DG18807
DG18807
COL31809
DG139201
ANG3795
ANG3795
ANG3795
Matched list (A & B)
Matches from title index
Matches from composer index
File Structure
ساختارها ی ا یندکس ثانو ی
چه اشکال اتی در ساختار اولیه ایندکس ثانوی وجود دارد ؟
برای هر کلید جدید (حتی با مقدار تکرار ی ) بایستی ایندکس دوباره مرتب شود.
مقادیر تکراری کلید ثانوی فضایی را اشغال می کنند که می توانستیم صرفه جویی نماییم.
مثال:
Secondary key
Primary key
Beethoven
Beethoven
Beethoven
Beethoven
Corea
Dvorak
Prokofiev
ANG 3795
DG 139201
DG 18807
RC A2626
WAR 23699
COL 318091
LON 2312
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 18 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
زیباشناختی و زیبایی
رفتار زیباشناختی عبارت است از قابلیت آنکه از اشیا چیزی درک کنیم بیش از آنچه که اشیا هستند(تئودور آدورنو ۱۹۷۴ ).
لغت زیباییشناختی (استتیک) در اصل یونانی است و به معنی ادراک است. علم زیباشناختی به معنی وسیع کلمه به بررسی و روشهای احساس محیط و موقعیت فرد در داخل آن میپردازد (گروتر١٣٨٦).
ازقرن هجدهم مفهوم زیبایی بیشتر جنبه روانشناسانه به خود گرفت. زیبایی در ارتباط با ادراک دیده شد و بیننده جزئی از این مجموعه بهحساب آمد. الکساندر گوتلیب باومگارتنر .(گروتر، 1386)
- Alexander gottlieb baumgartner
ازمفهوم زیباییشناختی بهعنوان مفهومی به موازات علم الاخلاق و منطق استفاده نمود. نقشی را که عقل در علم الاخلاق داشت سلیقه در زیباشناختی به دست آورد. سلیقه، احساس و ادراک بار دیگر در علم زیبایی شناسی راه یافتند. بهاینترتیب زیباییشناختی در قرن بیستم بهصورت فلسفه و دانش تمامی نمودهای زیبایی شد. پیتر اسمیتمعتقد به سه سطح برای ارزشهای زیباییشناختی است: ((تغییرات در زیباشناختی بر اساس بافتی خاص انجام میشود که قابل قیاس با تغییرات آب در اقیانوس ها است. در سطح آب امواج بسیاری وجود دارد با بسامد زیاد و دامنه کم و در زیر این امواج، امواج بزرگ و عمیقتری وجود دارد که درواقع امواج بالایی را بر روی خود حمل میکند. در زیر همه این امواج در عمق اقیانوس جریانهای دریایی وجود دارند که توده های بسیار عظیم آب در آنها جریان دارند و تمام آنچه در سطح می گذرد کوچکترین اثری بر آنها ندارند. در قیاس ما امواج ریز سطحی و نمایان مد هستند و امواج بزرگتری که حمل کننده امواج بالایی هستند نمایانگر سبکها در دوره های مختلف فرهنگی و در زیر تمامی این امواج ارزشهای بنیادی زیبا شناختی هستند که به آرامش در تغییر هستند)). .(گروتر، 1386)
- Peter f. Smit
شناخت زیبایی
دسته ای از عوامل روانی- اجتماعی که بر ادراک ما اثرات مهمی به جا می گذارد، به زبان ریاضی اطلاعات سمانتیک یک پیام ذهن انسان را مشغول میکند که شانزده بیت در ثانیه باشد. احساس زیبایی و نوآوری در ارتباط با یکدیگرند و از طرف دیگر نوآوری در ارتباط مستقیم یا غیر قابل پیش بینی بودن است.
زیبایی شناسی فلسفی
زیگموند فروید در کتاب ((نا آرامی در فرهنگ))(١٩٣٠) حاصل زیبایی را چنین وصف میکند: زندگی چنانکه به ما داده شده است برای ما خیلی سخت است و رنجها و مشکلات غیر قابل حل به همراه دارد. برای تحمل این زندگی ما نیازمند تسکین دهنده ای هستیم. .(گروتر، 1386)
- Sigmund freud
زیبایی شناسی در معماری:
هلما فرانک از بنیان گذاران نظریه اطلاعات چهار شرط لازم برای زیبایی شناسی ذکر میکند:
یکم؛ نمای یک ساختمان بایستی حداقل دو سطح از سطوح ادراکی را مخاطب قرار دهد در حالی که اطلاعات یکی از آنها کمتر و دیگری بیشتر از مقدار حداکثر ظرفیت دریافت ذهن باشند( گروتر، ص٣٠).
دوم؛ اینکه احتمال پیش آمدن مجموعه علائم مختلف عرضه شده ازنظر محاسبه با یکدیگر مساوی نباشد چون در چنین صورتی تشکیل طرحواره ممکن نیست.
سوم؛ مقدار اطلاعات بالاترین طرحواره نباید بیش از ١٦٠بایت باشد چه در این حالت دیگر ذهن نمیتواند تمامی اطلاعات را بهعنوان یک پیام واحد تلقی کند.
چهارم؛ نیز بایستی برای تشکیل طرحواره امکانات مختلف وجود داشته باشند. اگر اینطور نباشد پرت اطلاعاتی برابر ١ خواهد بود و در نتیجه تازگی برابر صفر و پیام فاقد اطلاعات است و جایی برای احساس زیبایی باقی نمی ماند.
- frank helma