لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 25 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
اداره/ واحدپرستاری دانشگاه
• برآورد نیروی مورد نیاز بیمارستان ها براساس استاندارد های موجود و مقایسه با استاندارد های مطلوب و ارائه راهکار جهت رسیدن به وضع مطلوب به منظور ارتقاء مراقبتهای کمی و کیفی به مددجویان
• بررسی و شناخت وضعیت کمی و کیفی کادر پرستاری در دانشگاه و تهیه آمار و ارقام مورد نیاز بر اساس مشخصات دموگرافیک افراد ، وضعیت تختها و بخشها ، نوع خدمت مورد نیاز در بخش و ارائه به مدیران ارشد دانشگاه به منظور تصمیم گیری مناسب جهت جذب و بکارگیری نیروی جدید
• کنترل و نظارت بر توزیع صحیح کادر پرستاری در بخشها بر اساس ضریب پرستار به بیمار( تعداد تخت مصوب ) جهت ارائه مراقبت مناسب و ایمن به بیمار.
• برآورد تعداد کادر پرستاری ( پرستار، کاردان اتاق عمل و کاردان هوشبری ) مورد نیاز از طریق لایحه خدمات پزشکان و پیرا پزشکان و توزیع نیروها بر اساس اولویتهای تعیین شده .
• همکاری در استخدام و بکارگیری کادر پرستاری ، مصاحبه و توزیع نیروی جدید الاستخدام در واحد های تحت پوشش.
• اعلام نظر در خصوص کادر پرستاری انتقالی ، مأمور و بازنشستگی ( به موقع وپیش از موعد) .
شرح وظایف و بیان شاخص های عملکردی:
همکاری با معاونت پشتیبانی در خصوص تنظیم ضوابط و مقررات بکارگیری کادر پرستاری از طریق واگذاری به بخش غیر دولتی یا قرارداد موقت با دانشگاه .
• رسیدگی به شکایات فنی و اداری کادر پرستاری به منظور ایجاد رضایتمندی در آنان و بالطبع ارتقای رضایتمندی مددجویان .
• بررسی مصوبات کمیته های پرسنلی ، ارزشیابی درونی ، کنترل عفونت ، سوانح و حوادث و... و ارائه بازخور مناسب به مسئولین کمیته ها .
• نظارت بر ارزشیابی وارتقای شغلی کادر پرستاری به منظور افزایش رضایتمندی پرسنل .
• تدوین و بازنگری مستمر استانداردهای مراقبتی ( ساختار ، فرآیند ، برآیند) به مددجویان براساس مطالعات و پژوهش های کاربردی و با توجه به شرایط فرهنگی ، اجتماعی و ... ملی منطقه ای
• پایش ارزشیابی مستمر خدمات کمی وکیفی پرستاری به مددجویان
• سنجش توانمندی های مورد نیاز در سه سطح دانش ، نگرش و رفتار کادر پرستاری از طریق آزمون های مهارتی در دوره های مختلف کاری ( بدو ورود – تغییر محل خدمت و ...) جهت ارائه مراقبت مناسب به مددجو .
بیان شاخصهای عملکردی
1- الف- اهداف کلان (G) :
G1 : آموزش مداوم و ارتقاء سطح علمی پرسنل
G2 : افزایش کیفیت خدمات درمانی ارائه شده:
G3 : استقرار تشکیلات مناسب پرسنلی در بیمارستانهای دولتی استان
4 G : افزایش رضایتمندی پرسنل بیمارستانهای دولتی استان